مزایای ایمپلنت
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

مزایای ایمپلنت

مزایای اصلی استفاده از ایمپلنت به شرح زیر هستند:

بهبود ظاهر

ایمپلنت های دندان می توانند ظاهر و احساسی مشابه دندان های طبیعی داشته باشند و به خاطر طراحی خاص آنها برای جوش خوردن در استخوان، می توانند نتایج دائمی برای بیمار به همراه داشته باشند.

بهبود وضعیت صحبت کردن

دندان های مصنوعی ضعیف و دندان هایی که در دهان به صورت محکم قرار نمی گیرند، می توانند باعث اختلال در وضعیت صحبت کردن فرد یا اشکال در ادای کلمات شوند. ایمپلنت دندان به بیمار اجازه می دهد بدون نگرانی صحبت نماید.

 راحتی بیشتر بیمار

به خاطر اینکه این دندان ها بخشی از بدن بیمار می شود، می تواند ناراحتی بیمار را با از بین بردن دندان های مصنوعی متحرک از بین ببرند.

راحتی بیشتر در هنگام غذا خوردن: دندان های مصنوعی نامناسب می تواند مشکلات جویدن غذا را برای بیمار ایجاد نمایند. به هر حال، عملکرد ایمپلنت های دندان مشابه دندان های طبیعی است و به بیمار امکان می دهد با اعتماد به نفس و بدون درد غذاهای مورد نظر خود را بخورد.

افزایش اعتماد به نفس

ایمپلنت دندانی می توانند وضعیت خندیدن فرد را به حالت طبیعی باز گردانده و احساس بهتری را برای فرد نسبت به وضعیت خود ایجاد نماید.

بهبود سلامت دهان

ایمپلنت دندان نیازمند اصلاح وضعیت سایر دندان ها نیست، در حالی که هنگام استفاده از پل دندان لازم است وضعیت دندان ها اصلاح شود. به خاطر اینکه دندان های مجاور برای حمایت از ایمپلنت اصلاح نمی شوند، بخش بیشتری از دندان های طبیعی در هنگام استفاده از ایمپلنت دست نخورده و سالم باقی می مانند و به این ترتیب سلامت بلند مدت دهان و دندان تامین می شود. علاوه بر این، ایمپلنت های خاص دسترسی ساده تر به دندان ها و بهبود بهداشت دهان را برای بیمار امکان پذیر می نمایند.

 دوام و ماندگاری

ایمپلنت های دندان بسیار با دوام هستند و بیمار می تواند برای سال های طولانی از آنها استفاده نماید. با مراقبت صحیح از ایمپلنت ها، امکان استفاده از آنها برای تمام عمر وجود خواهد داشت.

راحتی

ایمپلنت می تواند ناراحتی های خاص بیمار به خاطر نیاز به خارج کردن آنها از دهان و نیز نیاز به چسب های مخصوص برای نگه داشتن آنها در محل را بر طرف نمایند.





:: برچسب‌ها: ایمپلنت,ایمپلنت تهران,ایمپلنت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: